Bende çok direndim hiç izletmemek için ama kendi kendine yada benimle oynadığı oyun süresi yarım saat bile değil hemen sıkılıyor ve kucağımda olsa bile oturarak değil ayakta gezmek istiyor tek elle birşeyler yapmaya çalışıyorum bende çok ağlarsa bi 15 dk kadar açıyorum çocuk şarkıları tvden. Bir sakıncası olur mı ki 7 aylık olacak bebeğim 😕 Doktorumuz da açın ama sadece 5 dk o da hayvan sesleri falan olabilir demişti