Daha adet günüm bile gecikmedi ama hamileyim test pozitif. Normalde adetin bugün olması lazımdı ama 3 gündür iştahım kapandı ve tiksinmeler başladı çok erken değil mi henüz ya şimdiden başlarsa ilerleyen haftalarda nasıl olur bilmiyorum normal mi bu kadar erken başlayan var mı?