Zeynepdkmngnc bende hiç ilaç kullanmadım , gelişimi de iyi . Ama biz reflü maması kullanıyoruz , kusması yok denecek kadar azaldı bu yüzden. Şimdi 5 aylık olduk haftaya ek gıdaya başlayacağız bakalım reflü durumu nasıl etkileyecek geçti mi yoksa göreceğiz, doktora soracağım artık normal mama kullanabilir miyiz diye de