Glin89 Öğlen 2 de aşıları vuruldu akşam 7 gibi huzursuzlanmaya başladı peşinden ateşlendi 37,9 a kadar çıktı tek kat tulumla duruyordu çıkardım iç zıbınla uyuttum 37,5ta kaldı gece 2 de şurup verdim biraz bekledim ateşi düşmeye başlayınca zıbınını giydirdim . çok yükselmedikçe vermeyin diyorlar şurup metabolizma bağışıklık kazansın diye ertesi günde çok hafif ateşi vardı huzursuzluğu yoktu akşamına ateşide kesildi .