elifela29 curlymomms bebeğinizin süt alerjisi olabilir anlattığınız belirtiler kızımda var laktoz intoeransı sizde belirti varmı
curlymomms elifela29 yok bizde yoktu post tekrardan gundeme geldi , 13 aylik suan hic bi problem kalmadi ☺️
elifela29 kuzeysmom4 mukuslu kaka deride kızarıklı döküntü,kaşınma ,kanlı kaka vs benim kızımda mukuslu kaka var süt ürünlerinde sadece peynir yiyorum onun dışında başka bişey yemiyorum sevdiğim için yiyorum azar azar
curlymomms tazecikanne45 evet gecti kolikti benim bebegim 4. ayda kolik bitti sonra 2 ay kadard kolikten kalma huzursuzlugu vardi oda bitti simdi 13 aylik
nuratay curlymomms ne zaman değişti huyu acaba ? Biz 5 aylık olduk çok tükendim çok çaresizim bazen sinirleniyorum sonra daha çok üzülüyorum. Yavrumu Rabbim iyi etsin ama her gün 3-4 kez ağlıyorum tv bakınca susuyor sakinleşiyor içim acıyor ama. Gerçekten kötüyüm kızlar. Tv durdurunca ağlıyor şuanda bile öyle mesela.
curlymomms nuratay aglama huyu azala azala bitti diyebilirim 1 yasinda yoktu bile yurumeye baslayinca rahatladi ve kelimeler gelince kisaca algilar acildikca aglamalari biter sabredin
nuratay İnşaAllah 🤲🏻 gurbetlik ayrı zor yorgunluk ayrı zor halimize hamd olsun günler gelip geçiyor yavrularımız büyüyor, sağlıklı sıhhatli afiyetli olalım hepimiz 💌