meryi Beraber uyuyorsanız odaniz da ışık olmasın. Ve gündüz çok uyuyor olabilir mi?
10 gündür annemler deyiz ve bizim oda genel de karanlık olur annemler de gün doğunca oda aydınlık oluyor. Oğlum ilk gün 5 de uyandı emzirdim uyumadı odanın içinde turladı biz uyumaya devam ettik. Sonra kendi geri geldi şuan uyanınca anne nen nen diyo emziriyorum uyumaya geçiyor. Gece uyanınca konuşmamaya çalışın. Oğlum uyu uyku vakti vs diyorum konuşsam da Buarada benim oğlum da 11ay27 günlük.