Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var geceleri uykum çok ağır uyanamadıgım günler de oluyor evet ama ağlayınca duyuyorum alarm kurup geceleri kalkmaya çalışıyorum bırını duymasam dıgerını duyuyorum evlenmeden öncede çok ağırdı çocuk olunca çıt sesıne kalkarsın derlerdı cevremdekı herkes de öyleymiş kıpırdasa kalkarım dıyorlar çok üzülüyorum tedırgın basımı ona cevırıp yatıyorum kalkınca kendımı öyle bulmuyorum ıyı bır anne olamıyorum sanırım kendımı çok üzüyorumm eşim de bu gece üstünü açmış kalktım ben örttüm diyor artık bu aşamalara geldik devamlı ustunu açar ben uykumdan uyanabılırsem kalkacağım ama nasl çözüm bulabılırım yaşayan varmı