Kızlar bebeğimi kafasına yastık koyup biraz yükseltip biberonla mama veriyorum gece.
Böyle yapan var mı aranızda şunu farkettim ki gaz çıkartmaya gelince kucağıma alıyorum 15.-20 dk uğraşıyorum gaz çıkmıyor daha iyi mi sindiriyor acaba fikri olan var mı bebeğim 2 aylık