Hipp kullandım bir sorun yoktu ama artık pek iştahlı içmiyordu. aptamil prosyneo aldım tadını çok sevdi amaa gazında böyle bir kötü koku böyle bir kaka rengi yok yani bi pırt yapsa nefes alamaz olmuştuk son kullanma tarihi de normaldi. Hemen döndük hipp e düzeldi o pis koku.