gzmcnr Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum taşınacağımız evde kurutma yeri yok ama hem ekonomik olsun istiyorum kararsızım ısı pompalı bakıyorum veee 9 kg yeterlı olur diye düşünüyorum öneri de bulunur musunuzzz
caylavyu gzmcnr 9 kg benimde Altus marka Valla elim kolum oldu ben çok memnunum hiç çekme yırtılma yapmadı.Çevremde tavsiyemle alanlarda çok memnun. Arçeliğe bağlı olduğu için kurulum, servis vs arçelik.
Jsjshsh gzmcnr gzmcnr hoveer kullanıyorum çok memnunum 10 kg ben yakın zamanda 16 ya aldım şu an 13 e düşmüş bir bakın isterseniz
SeverusSnape gzmcnr Grundig almıştım hb sitesinden. Gayet memnunum, elim ayağım diyebilirim. Fixpack yaptırmıştım alırken, 7 sene garantisi var.
metooo Ben Vestel kullanıyorum pek memnun değilim🙄 ablam ve kuzenim Arçelik kullanıyor o daha iyi, ekonomikliği için bişey diyemem ama program seçenekleri, kıyafete daha az zarar verme olarak Arçelik daha iyi gördüğüm kadarıyla
NurLady Kesinlikle Arçelik Hibrit modeli iyi ki almışım çok güzel toz topluyor ve hızlı kurutma ile 1-2 saatte bile kurutuyor çamaşırları 🧡