Hosgeldimbenanne Kızlar gün içinde 2 kere 60 ml içiyor gece uyumadanda 60 ml içiyor ama bir gaz yapıyor çocukta sormayın biberon dan ayrı mamayı ne ile versem
Cancan26 Hosgeldimbenanne philips avent in kolik biberonu var. İçinde kaşık gibi birşeyi var. Onun sayesinde tek bi köpük kalmıyor. Onu denediniz mi? Bir de mamayı çalkalama değilde kaşıkla karıştırın yada oval hareketler yapın
metooo Hosgeldimbenanne mama gaz yapıyor olabilir mi? Bebeğime yenidoğan döneminde evolvia mama veriyordum çok fazla gaz yapıyordu ve gazı aynı mama gibi kokuyordu, babygoat mama verdiğimde gaz ve koku bitmişti.
Cancan26 Hosgeldimbenanne O saman mamadan da olabilir. İnet sütüyle de alalı olabilir. Ben 6.5 Ay kolik çektim. Sonra keçi sütüne geçtik rahatladım. Golden goat. Biraz maliyetli ama değer