eda9616 kız kardesim normal doğum yaptı bebeği gazlı bir bebek hemde gece gunduz kolik ataklari var, ben sezaryen doğum yaptım ikizlerimin biri hiic gaz problemi yasamadi biri kolikti yani madem öyle neden benim kızım rahat da kız kardeşimin kızı çok gazlı madem öyle üzmeyin kendinizi doktorunuzu da değiştirin bir anneye denecek laf mı bu