annesininaski_ Bebeğim bugün 3. Ayına girdi ben mama ve meme şeklin de ilerliyorum . Böyle ilerleyipte su vermem gerekir mi acaba
bizdejantikizlardik annesininaski_ Emdiği için vermiyordum ben. 5. Ayda tadımlara başlayınca günde 1-2 çay kaşığı verdim. Şimdi 6 aylık biraz daha fazla veriyorum.