suzannn ağlamayın asker esiyim ve çocuğumu tek büyüttüm bilirim zorluğunu. İnanın gözüm gibi de bakardım. Ben çok severim bebekleri çocukları. Ama işte bazen şartlar el vermiyor. Mecbur kalıyoruz bende çocuğuma tek baktığım için ise giremedim. Çok iyi anlıyorum sizi ama inşallah asker polis eşlerine yüreği güzel insanlara denk gelip emanet edebilirsiniz. 🫶