tetik Bebeğim 7,5 aylık canı isterse yüz üstü dönüyor ama çok nadir oturamıyor daha desteksiz acaba normalmi sizin bebekleriniz neler yapıyor mesela anne baba gibi kelimeler çıkarıyormu yada alkış bay bay gibi şeyler yapıyormu
birprensesanesi tetik henüz 6 buçuk aylıgız desteksiz oturuyor gel gel cici yapıyor ama her bebegin gelişimi farklıdır normal🙂
mikiail tetik 8 bucuk aylıgız daha desteksız oturma tam degıl . Çok kısa surelıgıne oturuyor. By by alkış yok emekleme yok sadece surunme var ama benımkı ırı bebek. Irı bebekler bıraz gecıkebılırmış
yamanismom 7 ay 20 günlük oğlum desteksiz çok kısa süreli oturabiliyor emeklemeye çalışıyor ama oda tam değil şuan herşeyin tam ortasındshız gibi hissediyorum 😂