Konuyu açma amacınızı zerre kadar anlamadım. Başlıkla konu içeriği bambaşka, kayınvalideye varana kadar bahsedip daldan dala atlamışsınız.
Zaten 2 ay sonra inek sütüne geçmeyi düşünüyormuşsunuz, şu anda da sma mama iyi gelmiş, bebeğiniz içiyormuş. Onu da zaten sadece gece yatarken içiyormuş. Sorun ne peki?
Ne sebeple hangi formül süt diye konu açıyorsunuz ve tam olarak ne soruyorsunuz?