babyboy_35 ilongirav benimki dışarda da durmuyor geçen çıkardım ağlayıp durdu rezillik kucakta olacak illa emzik de tutmuyor her türlü emziği aldım
ilongirav babyboy_35 işte benimki de durmadı kucakta uyumak istedi o da hep mümkün olmayınca 🫠 benimki tutuyor 11 günlükken verdim. uyuyunca alıyorum ben almasam zaten o atıyor 😬
babyboy_35 ilongirav bende eve geldik verdim tutmadı ilk tutar gibi yaptı şimdi ağlıyor verdiğimde aventte denedim olmuyor maalesef
Melekhnm babyboy_35 uyku konusunu gece milyonlarla kez uyanan bebeğimin odasını gece emzirmesini 18 ayda hallettim sonra düzeldi tabi erken uyanıyoruz , hatta kendim bazen kaldırıyorum 7.30 da yada en geç 8 de uoksa öğlen uyumaz yemek saatleri dr şaşar😂
Melekhnm babyboy_35 biz gündüz emmesini devam ettirdim ama siz gece kesin gündüz için daha çk minik olur
babyboy_35 Melekhnm doktorla görüştüm bu konuyu ilk 6 ay anne sütü çok önemli 1 yaşına kadar sadece çerezi olduğunu söyledi şimdi böyle söylüyorum da o zaman geldiğinde kesemeye bilirim 😂😂😂
MelekAnnesii babyboy_35 bende oyle diyorum zamaninda ben sana dedim uyumak icin yalvaracan ama uyutmayacam bende seni erkenden kaldiracam diye ben hatirlamiyorum ne zaman soyledin diyor 😀