babyboy_35 evet benim buyuk oglum aynisi sabaha kadar inanin ayagimda tuttum 33 ay boyunca uyku belirtisi olmaz mi bir cocuk da bayiltmak icin sallardik resmen dinlensin diye suan 4,5 yasinda erkenden niye kaldiriyorsunuz ya 5 dk daha uyuym annem lutfen diye yalvarir simdi de 😀