benim-kalbim-o [ https://mutluresim.com/images/2024/05/27/zq1czG.jpg](https://) Adetime 3 gün var bazı belirtiler hissettim erken gebelik testi yaptım ilk 2 3 dk silik çizgi çıktı varmı sizce 😊
benim-kalbim-o tugbacds Çok teşekkür ederim canım doktorum adetin gecikince gel demişti 3 gün daha sabredeyim giderim inşallah ☺️
tugbacds benim-kalbim-o sen bilirsin canım ben böyle çıkınca kan tahlili yaptırdım çünkü asla bekleyemezdim 😂😂😂
benim-kalbim-o tugbacds Evet insan sabırsız oluyor kimseye söylememek için zor tutuyorum zaten kendimi 😂 dayanırım bende inşallah eşime sürprizde yapmak istiyorum aslında ondan habersiz gitmem lazım 😆
hestiaone Hayırlı olsun 🙏🏻 benım de bundan daha da silik çıkmıştı testım hatta cöpe atmıştım bellı degıl hıc hayal gördum dıye ama hamıleymışım
benim-kalbim-o hestiaone Teşekkür ederim bende çok emin olamadım işte çünkü ilk hamileliğimde test yaptığımda baya net çizgiler vardi silik görünce şuan biraz tedirgiin oldum açıkçası ☺️