kolge 3.5 aylık oğlum var saçları baya uzun berber kesilmemesi kafasının yumuşak olduğunu söylüyor siz ne zaman sıfıra vurdunuz ya da kestirdiniz
Madamehappyyyyy kolge 15 günlükken kestirdik. Şuan 11+27 3-4 kez de kuaför kesti. Babasıyla gidiyor biraz ağlamalı geçse de kestiriyor 😬
kahvemsadeolsun kolge Sıfıra hiç vurdurtmadım. Bence çok gereksiz. 2 yaşında ilk tıraşını oldu oğlum onda da çok kısa kestirmedim.