Tavsan12- süt parası için başvurmaya gerek yok. Eşinizin hesabına otomatik yatar. Doğum parası içinse aile sosyal bakanlık yerine gidip form doldurmanız gerekiyor ben öyle yaptım. 2 ay gibi bir süre sonunda alırsın dedi bana. 400 TL için çok uğraştırıyorlar 🤣