Arkadaşlar bebeğim 11 aylık gece ateşi 39 lara kadar çıktı. Ateş düşürücü soğuk kompres yaptık yavaş yavaş iniyordu. Sonrasında kakasını yaptı ateş bi anda 37.1 e düştü çocuk düzeldi.
Sabaha karşı yine aynı durum oldu ateşi 38.8 e çıktı kakayı yaptıktan sonra 37 lere düştü rahatladı. Ve ateşliyken ara ara karnı gurulduyor.
Başına böyle bişey gelmiş var mıdır internette baktım ama bişey bulamadım