Günaydın anneler.
3 aylık kızım var sağ kulak içinde akıntı vardı, normal dediler eve gönderdiler sağlık ocağından ben takip ettim çoğaldı hatta kulak arkası yarık gibi olmuş sanki tırnakla yarmışım gibi iltihaplanmış. Yaşayan varmı aranızda ? Antibiyotik ve 2 adet merhem yazdı doktor 😢