Glin89 Kızlar tam iki aylıgız bu cuma üç tane aşı vurulucaz etrafımdakiler çok huysuz olur ateşi çıkar yandık diolar korkuttular beni 😭 sizin oldumu nasıl gecti bu süreç
Zeynepppppp Glin89 bizim sadece bi gece atesimiz oldu bende cok korkuyodum ama insallah seninde korktugun gibi olmaz
Kayramom Glin89 Canim bizde gecen cuma olduk sadece bacaginda asi yeri sisti hafif o kadar baska bisey olmadi cok sukur kolu falanda normal
Zeyno Glin89 Her bebek bir olmuyor kimisi huzursuz olur ateşi çıkar ağlar kimisi ağlamaz sakin olur😊 benim bebeğimde sakindi ateşide olmadı sizde korkmayın inşallah bebeğiniz huzursuz olmaz🌸
Shrafra Glin89 bi gün önceden yıkadım ben kızımı aşıdan sonra 3 gün yıkanmıyo diye sonra aşı olmaya giderken bi 10 dakika önce calpol verdim önlem alıyosun ateş için huysuzda olmuyo .
yeg Canım benim oğlum üç gün önce oldu ilk gün ateşi çıktı ateş düşürücü verdim ikinci gün biraz huy'suz oldu şimdi iyi hiç korkma sadece ilk geceyi atlatin gece sürekli kalkip baktım ben alnına biraz ıslak bez koydum Geçmiş olsun şimdiden