Herkese iyi geceler anneler.. 2.5 aylık oğlum var bi aylıkken kolik olduğunu öğrendik neyse şuan daha iyi ağlama krizleri yok eskisi gibi. Gece ikiden sonra uyanıyo acıkınca doyurup uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyo kıpır kıpr hareketler yapıyor ve uyanıyo ger gece fix böyle ne yapabilirim bunun için anneler bana yardım edin. Altıya kadar uyuyordu son on gündür saatleri erkene aldı tamam bebek diyorum hep aynı kalacak demiyorum ama acaba kolik olduğu için gazdan dolayı mı diyorum ama alıyorum masaj yapıyorum uykusunu açmadan.