Kbrspn63 2 yaşında kızım var onun yaşında olup çok güzel kendini ifade eden konuşan çocuklar da gördüm, onun yaşında olup kızım kadar bir anne bile demeyeni de gördüm.. kıyaslama kendim yapmıyorum kimseye de müsade etmiyorum. Nasıl derseniz şöyle eğer bu kıyaslamayı yapan yakınımsa daha sertim sanane diyorum devamı bidaha asla olmuyor eğer hiç bizi tanımayan biriyse bu genelde park vs tarzı yerlerde oluyor aaa konuşamıyor mu aa onu kendi yapamıyor mu diye onlara da siz annenizin karnından böyle mi çıktınız diye soruyorum ve konuşmanın devamında çocuğum engelli de olabilir gerizekalı da olabilir bunu sorarken kendinizi tatmin etmek için yaptığınız belli gidin az ötede mastrbastonuza devam edin diyorum. Bu konuda asla ama asla taviz vermiyorum çünkü bunun kadar saçma bişey yok ya bence her çocuk farklı robot mu bunlar gün tarih mi var şunu yapması gerek diye at mı yarıştırıyoruz çocuk mu büyütüyoruz