6 ay oldu doğum yapalı ama daha önce duzenli bir şekilde adet olup.çıyordum şuan 2 buçuk aydir tekrar kanamam.başladi hastaneye gitim ilaç verdi 2 hafta geçti görmedim ama.şuan tekrar devam ediyor nolur yardimci olun bu durumu yaşıyan varmi çok sitrese girdim