Bebisss34 Merhaba hanımlar, 2 aylık oğlum emziriyorum bu sabah kendimi hiç iyi hissetmiyorum boğazım ağrıyor ve halsizlik 😞 bana bakacak kimsede yok yalnızım, ne kullanmanı tavsiye edersiniz?
MucizemGeldi3545 Bebisss34 babamız getirdi, bende bi haftadır griptim hla öksürük var benden bebeğime de gecti galiba, boğazı burnu hep hırıltı balgam. Sürekli seyler için, boğazınıza viks sürüp sarın, olmadı bebeğinizin şurubundan için iyi geliyo
yigitmomss Bebisss34 minoset ve iburamin kullandım ben iburamin şurup minosette yoksa parol kullanın çok geçmiş olsun canım
Serrzeyy Emzirirken istediginiz ilaclari kullanamazsiniz taylot normalde zararli zaten. Bence saglikocagina falan gidin emzirenler icon ayri ilaclar oluyor
Ebruomer Bende 2 haftadır hastaydm nerdeyse hergün ıhlamur elma kabuk tarçın zencefil kaynattım içine bal ilaç kullanmamaya bak canım geçmiş olsun
Arinim21 Unca diye bir ilaç var öneriyorlar çok kişiden duydum istersen onu al ama içeriğini oku almadan