duygu123asel Bebeğim 6 aylık önceki aylarda 1 yada 2 gün gecikiyordu bu ay 7 gün gecikti normal mi acaba prezervatif ile korunuyoruz eminim hamile değilim
Bebekyakut duygu123asel benimde 8 gün gecikmişti korunmama rağmen çok korkmuştum 3 kere test yaptım hamile değildim Şükür . Sonra ki ayda 1 hafta erken oldum . Bu ayda yine gecikti
birbebekle duygu123asel benimde 7 gün gecikmişti 8. Gün adet oldum ve önceki gün hamilelik için kan testi vermiştim 😅 doğumdan sonra stres ve yorgunluğa bağlı çok yaşandığını söylemişti doktorum
AnnaKurt Doktor bana hava su kilo alma verme üzüntü vs her şey etkiler demişti. Olabilir bende geçen hafta epey uzun olmadım.
duygu123asel Bebekyakut teşekkür ederim bende test yapmayı düşündüm ama korunduğumuz için hiç oralı değilim