Oğlum 23 aylık.Bizlere anne baba dıye seslenıyor.Babaane,dede,abi,dondurma,araba vs hersey var.Ama mesela cümleler net degıl,geçiştiriyor.Birşeyi açmamı ıstedıgınde ‘ Anne aç ’ diyor ama bu yüklemler kısıtlı.Halinden tavrından mimiklerden herseyı anlatıyor ama konusması net degıl.Mesela Anne su ver dıyecegıne ‘ Anne cu mer’ gibi
Ya da Anne dıyor cumlenın gerısını agzında gevelıyor gıbı.. Ben onunla hep konusuyorm.Konusmaya nasıl tesvık edıyorsunuz?