dombilininannesi Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık biz de onu Galatasaray şampiyon olmuşken bir tanışsın istiyoruz ama daha önce maça giden oldu mu neler götürdünüz yanınızda tecrübeli birisi çıkar mı acaba?
gencmom_ dombilininannesi şampiyonluk kutlamasına çocugun sokulmaması taraftarıyım yine de siz bilirsiniz cünkü ciddi şekilde sıkıntılı bir ortam seneyi bekleyin maça gidin aklı falan ermiyor zaten kutlama bu akşam yapıldk
beyzzsenturkk_ gencmom_ bence de o anın gerilimiyle ne olur ne olmaz bebeğin de aklı ermez zaten ona bosu bosuna perişan olur
gencmom_ beyzzsenturkk_ valla bende Galatasaraylıyım eşim fenerbahçe çok ısrar etti maça gidelim diye kesinlikle olmaz dedim seneye anca Çünkü izliyorum köpek gibiler affedersin kadına mı şise atmıyorlar silahlar yumruklar vb Şuan eşim ağlıyor ben evde oynuyorum bizim ki daha eğlenceli 😂
dombilininannesi Elsnazan biz gittik kutlamaya genel olarak içeride durdum ben kalabalık gitmiştik zaten ama bizim kızın içinden holigan çıktı resmen keşke buraya video atabilseydim 🤭🥰🤣