merhaba kızlar bebeğim 9.5 aylık gece uykusuna genelde 8.5-9 gibi geçiyor ama uyuduğu andan itibaren saat başı uyanıp 3-4 dk emip geri uyuyor. gece boyu bu şekilde. çok nadiren 2 saate yakın uyuduğu oluyor. 6 aylıkken kendi kendine emziği bıraktı bu durum da ondan sonra başladı. gündüz de gece de emerek uykuya geçiyor. sizce emzirerek uyuttuğum için mi böyle? ilk başlarda yeter ki erken uyusun diye tolere ediyordum ama saat başı kalkmak çok zor olmaya başladı artık. nasıl engel olabilirim saat başı uyanmasına? siz bu dönemlerdeki bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz ? uyandığın emzirmeden uykuya döndürmeye çalışıyorum ama kıyamet kopuyor dayanamıyorum