Oğlum 3 yaşında artık sallamayı bırakmak istiyorum asla sallamadan uyumaz özellikle geceleri uykusu bölünüp ağladığında bi hafta oldu deniyorum desteksiz uyutmayı uykuya geçişi hallettik gibi ama gece tuvalete veya su içmeye kalktığı zaman gene salla diye ağlıyo kıyameti koparıyo burda ne yapmam gerek nasıl sakinleştirmem lazım konuşuyorum ama fayda etmiyo sallamakta istemiyorum kafası karışmasın diye siz neler yaptınız acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız