Egenin_pamugu 2 bazen 3 öğün yapiyoruz yeterli gelmiyor sanki bana sıklıkla 2 öğün yapıyoruz mama da içiyor birde su içmiyor kaşıkla içiriyorum nasıl sevdirebilirim 🤕
bir_minik_annesi0301 Egenin_pamugu suyu bir de bardakta deneyin benim kızım biberonda sevmiyor bardakta içiyor bnce aciktigini herşeyi ağzına almasından anlayabilirsin tabi sık sık alabilir ama öğünler de fark ediyor
Zemrekaan Egenin_pamugu Ben neredeyse piyasadaki bütün biberonları denedim sadece Ceysu var ebebek‘te satılıyor onun kendi biberon başlığı var onunla içti
Zemrekaan Ve biz tam sekiz aylık olduk ben de iki öğün veriyorum aynı zamanda bebe mama alıyor ama hangi ek gıdaya hazırlasam yemiyor maksimum üç kaşık yiyor
Zemrekaan birbebekle Üç kaşık bana yetersiz gibi geliyor çünkü hiçbir sebzeyi meyve yemiyor sadece 2.03 çorba yapıyorum onları içiyor hazırladığım kahvaltılar asla yemiyor