Kızlar az önce anneyle konuştum burdan. Oda görür muhtemelen bebeği sadece konuşmuyor diye Otizim denmiş. Yani ben anlamadım. Göz teması var komut alıyor işaret parmağını kullanıyor taklit ediyor ama konuşmuyor diye Otizim demiş doktor . Cidden nasıl oluyor bu