Arkadaşlar merhaba. Kızım 1 ay 5 günlük. Neredeyse her seferinde emerken birden nefessiz kalıyor, boğuluyor gibi ıhggg diye ses çıkarıyor, sırtını tokatlıyorum ben de. Ama artık korkar oldum birgün allah korusun nefes alamayacak diye. Başına gelen var mı? Aldığı sit miktarını mı ayarlayamıyor acaba?