sulekzl merhaba🌸Biz Dr tavsiyesiyle 5.5 ayda basladik ek gidaya.İlk tadim olaylari bitincede sonra ben kendim planlayip verdim herseyi . 7 ayda kiymaya basladim.Pankek bebek keki eline veriyorum.Ben kendim kahvaltiya asiri onem veren bi insanim bebegimede bunu asıliyorum.Mesela ilk uykusundan 10 gibi kalkti diyelim kahvalti yapariz beraber(mutlaka yumurta olur haslama yada omlet yada pankek,zeytin,domates,salatalik,pekmek,labne yada lor, ihlamur yada karadut sulamasida icecek olarak)tabi bunlarin hepsi ev yapimi pekmez peynir vs ve azar azar tadimlik gibi veriyorum yanj cok olduguna bakma.İkinci uykusundan sonra yogurtlu meyve-kefir-meyveli pure mamalar duruma gore evimde ne varsa ondan veriyorum.Aksamda bizimle en sin 5.gibi aksam yemegine oturur.Sebze corbasi bebek koftesi yanina ayran kiymali yemek vs veriyorum.Ama genelde 2 cesit olur tabagi.Ve ben kasikla yedirirken o kendide eliyle yesin diye birdey dshs yaparim mutlaka.Bu arada 2 ana bi ara ogun olmus oluyor.Ama anne sutu alan bir bebek dolu dolu vermiyorum hic.ikisinide dengelemeye calisiyorum.Uzun oldu ama faydalj olmak istedim 🌸☺️