assssl Kızlar Döşemealtı na yerleşmeyi düşünüyoruz hastane okul imkanları nasıl insanları nasıl iki yaşında oğlum var oyun grubu vs.var mi
Seda1453 Merhaba yıllardır orda yaşadım şu an tekrar oraya taşınıyorum çok merkezi bir yer değil ama biz birlikte buluşma ayarlayıp güzelleştirebiliriz çocukların sosyalleşmesi adına😊 devlet hastanesi açılıyor şimdi şehir hastanesi de yakın