Saat 12 oldu hala uyumadı 14 aylik . Tek başıma bakıyorum destekçim yok eşim aksam eve gelir bu sefer de kızım orda durmaz oynamaz bütün yükü bana sabah 9 buçuk 10 gibi kalkıyor 12 de ilk uyku 5 gibi Bi daha yatıyor bu yüzden gece çok geç yatıyor tahammülüm kalmıyor bazen dinlenemiyorum hiç bağırıyorum kızıyorum sonra içim içimi yiyor elimde değil engel olamıyorum kendime çok üzülüyorum ağlıyorum . Yorgunluktan bacaklarım sızlıyor çok kötü hissediyorum kendimi . Severken içim titriyor ama bağırınca çok üzülüyorum