Oyy kıyamam 🥺 bende çok ağladım hep böyle mi olacak ,nasıl yapıcam , uykusuz mu kalıcam hep diye 🥺 inan ki zaman öyle hızlı geçiyor ki , benimki 9 aylık oldu 🥹o günleri o kadar çok özlüyorum ki 🥺 sadece bebeğine odaklan , her şey geçecek inan ki , bende silikon uçla emzirdim ama zar zor bıraktırdım , göğsüm tamamen çatlaktı , hemen bi emzirme danışmanına gittim , devletin oluyor ücretsiz, onlara gidebilirsin ☺️ unutma ki bebeğin hala senin karnında zannediyor kendini , bırak istediği kadar emsin , istediği kadar kucağında uyusun 💕