zdda bilemedimya bızımde doğduktan 1 hafta sonra basladı suan 4 ay 14 gunluk hala var ama eskisi kadar degıl hastalık da gecırmeden oldu doktor bize normal diyor kaldı ki kac doktora gittik hepsi normal dedi 1 yasına kadar gecermiş gecmezse kbb doktoruna gidilmesi gerekiyormus bu arada 3 aylıkken de grip olduk evde antibiyotik ve hava basladık 6 saate bi hava verdım kızıma 1 haftada gectı hırıltısı acaba bizimle aynı mı ki sizinde 💕
zdda bu arada ozel doktorum sırt üstü ac burnunu genzi her dolu oldugunda hırıltısı artar demıstı cıdden oyle sırt ustu yatırıp acın 4 cc çekip 1 cc yavas yavas sıkın pay edın ıkı burna 4 cc yı yutsun korkmayın bısey olmuyor kaldırıp sırtına vurun 1 dk sonra aspiratörle cekın yan yatırıp acmaktan daha güvenli emin olun ❣️