Merhabalar, neye alerjisi olduğunu bulmak için diyet açıyorum diyetisyen desteği ile. Cevizle denedik 3. Ve 4.günler aşırı huzursuzlandı sabahtan akşama kadar uyumadı yaklaşık 10 saattir kucakta sallıyoruz yine de uyumadı gözüne uyku girmedi bebeğimin. Karnı ağrıyor gibi hareketleri var memede 5 dk durup ağladı hep ben bu yüzden cevizi kestim bu belirtileri ne zaman sonlanır ? Yani huzursuzluğu yarın geçer mi? Bu Arada tavuk yediğimde döküntüsü olup huzursuzluğu olmamıştı şimdi cevizde de döküntü yok huzursuzluk var böyle olabilir mi