Merhaba arkadaşlar kizim bir kac gündür hastaydi boğazı ağrıyor du halsizlik vs vardı bugün dikkatimi çekti böyle dili aynı çilek gibi nokta nokta olmuş Google dan arastirdim kızıl hastalığı diye birşey çıkıyor başına gelen varmıdır tehlikeli birşey mi yarin doktora mi götüreyim iyiye gidiyor gibi ama dilim açıyor diyor