Kızlar hayırlı geceler 2019 Şubat doğumlu oğlum 17 kilo iştahı hiç yok geçen hafta iyi bir doktora götürdüm kanlarına vesaire hepsine baktılar bir sıkıntı yok sadece reflüsü varmış ilaç verdi yani isteyerek yemek yemiyo hep zorla tehditle sizce çokmu zayıf ne yapacağım ben üzülmekten ağlamaktan yoruldum hep böyleydi büyürse düzelir dedim hala aynı ….