Merhaba arkadaşlar. Benim kızım 2 ay 20 günlük, formul mama yiyor amma her yemek zamanı çok mızmızlanıyor ağlaya/ağlaya yiyor. Böyle bir durum yaşayan varmı acaba. Ne yapmam gerektiyini bilmiyorum sanki yemek istemiyor amma yiye yiye ağlıyor qaz sancısı var diyicem onun için ilaç kullanıyoruz hem öyle ağrısı olduğunda başqa şekil ağlıyor amma yerken neden ağladığını anlamış diyilim🤦🏻♀️