Oğlum 5 ay 18 günlük anne sütü ağırlıklı besleniyor ama günde 2 biberon mama da içiyor. Ek gıdaya 3 gün önce havuçla başladık zeytinyağıyla yumuşatıp öyle veriyorum ama üç gündür dişiyle itiyor yutamıyor öğürüyor 🙄 3 gündür toplasan tatlı kaşığı anca yiyebilmiştir çok zorlamıyorum çünkü. Yarın kabakla devam etmeyi düşünüyorum ama sizce hazır değil mi bebeğim ? Diliyle sürekli ittirip tükürüyor çünkü en sonunda da ağlıyor biraz daha beklemeli miyim ek gıda için