2 aylık 23 günlüğüz. Bebeğim saat 2'den beri sürekli ağlıyordu. Anca uyutabildim. Bu arada bu bizim rutinimiz oldu oda şöyle gece uykusu gündüze döndü. Gündüz mükemmel uyuyor geceleri hep mızmız. Bu saatte banyo yaptırdım kundakladım uyuyor şimdi. Pilim bitti yemin ederim sizde durumlar nasıl?