mevraca kan negatif olabilir ama deri testi negatif ise yaptırdığınız testteki gıdaya gerçekten alerjisi yoktur. Bir de test yaptırmadığınız başka gıdaları deneyin? Doktorumuz bize en başta kan testinde negatif çıktığı için belki süte değil de mesela şeftaliye alerjisi vardır dedi örnek verdi. Deri testinde pozitif çıktı ama kaçmaz oradan. Başka gıdaları düşünün derim 🤔 bi de aileler canımız ciğerimiz ama siz bu stresin içindeyken her kafadan bir ses çıkıyor kafanız iyice çorba oluyor benim de başıma geldi çünkü. Nolur bizi salsınlar rahat bıraksınlar. Ve bence anne bi şey hissediyorsa o doğrudur.
Süt alerjimiz varmış
42 günlükken kan testi negatif çıktı
5,5 aylıkken deri testi pozitif çıktı
Bizim daha 1 aylık olmadan
-fışkırarak kusma
-mukuslu kaka
-gürültülü kaka
-vücutta yüzde kızarıklıklar
-kaşıntı ve kuruluk
Olarak başlamıştı.
Sonradan konak ile beraber egzama başladı.
Konak çok inatçıydı geçmedi bi türlü en son iltihaplı bi hale geldi kırmızı ve dışı kuru pullu benek benek şeyler vardı ve çok kaşınıyordu.
Egzama da tüm vücudunu sarmıştı çünkü doktorlar bize kortizonlu krem vermediler nemlendirici ile geçirmeye çalıştık 😂😂😂 çok gülüyorum şimdi 6 ay önceki halime. Çok da acıyorum… Gerçekten yazık olmuş keşke çevremde boş konuşacağına daha bilinçli birileri olsaydı da yönlendirseydi beni. Çok kötü günlerdi…