Merhaba benim kızımda 6 ay 26 günlük oldu durum aynı ,odadan çıkıyorum ağlıyor,oyun oynuyoruz ağlıyoruz emekliyor ve desteksiz oturmaya başladı rahatlarım gibi düşündüm ama ne fayda hem atak dönemi hem yeni şeyler öğrenmeye daha açık hale geldiği için sanırım zor uykuya geçiyor 4.ay gibi zor olmasada 6 ay bizi zorladı