Kumsaliko insta hesabım onderkubraa bugün bi paylaşım yaptım . Vaktiniz varsa bir bakmanızı isterim . O kadar bensiniz ki . Benim kızım şimdi 3 yaşında. Saçlarını her yaptığımda her bağladığımda karnımda kelebekler uçuyor. O kadar bekledim ki yapmayı, güzel tokalar takmayı . Çevremdeki herkes bilir:)
Ecowell kullanıyorum . Saç kesme günleri oluyor astrolojide , onu da yaptım.
Ama şunu söyleyim hala hepsini toplayıp tek bir lastikli tokayla bağlayamıyorum . Yani bayağı beklememiz lazım maalesef 😄
Oğlum şuan 15 aylık ama maşallah traş ettirmesem ablasını geçecek . Oğlum esmer kızım sarışın. Sanırım sarışınların ki geç uzuyor😄